Måndag

Nyss hemkommen från arbetet. Helt knäckt efter att inte ha haft förmågan att somna förrän runt tre i natt. Brukar inte behöva särskilt mycket sömn, men två timmar är faktiskt på tok för lite. Och tankarna bara snurrade, och drömmarna blev ungefär likadana som tankarna, den lilla sömnen jag fick var med andra ord inget vidare den heller. Att jag dessutom fick jobba över en timme gjorde inte direkt saken bättre. Så nu blir det nog 2½ men tills jag slocknar här på soffan. Återkommer förmodligen ikväll!

Kommentarer
Postat av: Micke

Så du är en snurrig person, förstod det lite. Men slappna av allt löser sig ^^

2009-11-23 @ 18:39:09
Postat av: Sofie

Du förstod det alltså? Ja jag tappar ju nycklar och har mig fastän jag har dem i fickan, så lite snurrig verkar jag nog varje dag! :)

2009-11-23 @ 18:48:33
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0