WAAAAAH!

Blir galen på JOEL!!!!!!! Klanthuvve...
Nähäpp, han är tydligen inte klantig, hihi. Lillgubben då!

Och så är det jättesynd om min pappa i dag. Alltså verkligen jättejättesynd :( Önskar att det fanns något jag kunde göra men det gör det ju såklart inte, huhu.
    Nu kom jag alldeles nyss hem från Kramfors, har varit och snurrat runt med mamma och sedan åkte vi och solade. Nu ska jag sätta igång med fysiken så jag har inte tid med något långt inlägg i dag heller. Det kanske kommer i kväll då jag pluggat klart, vi får se :) Adjöss!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men kan du sluta sola människa? :O Du måste ha solat 10 ggr på en vecka? :S

2009-05-25 @ 21:35:54
Postat av: Sofie

Emma: Haha, har inte solat på kanske en och en halv vecka nu :) Inte i solarium i alla fall.

2009-05-25 @ 21:44:25
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0