På frisörsalongen

Nu sitter jag hemma hos Emma och tittar på medans hon klipper Ammis. Härligt det är att träffa lillasyster, har saknat henne som attans. Men i alla fall så har jag blekningen i håret just nu, och den räckte inte. En missberäkning av Emmas lärare ledde till att jag nu kommer måsta köpa blekning på Hemköp i kväll så Emma kan fortsätta då vi kommer hem.
    Vi ska på bio då vi ätit nämligen. Om vi nu ens hinner äta? Vi är inte riktigt säkra på det. Vi ska i alla fall se på Monsters Vs. Aliens. Den har vi velat se ända sedan vi först såg reklamen på tv :D Den verkar hur rolig som helst och jag har på känn att vi kommer skratta oss igenom hela filmen. Men det är skönt det med ;)
    Men nu skrek Emma att hon måste kolla min färg så jag kanske måste gå och skölja typ nu. Jag sover i alla fall hos Emma så jag kommer nog inte sitta på msn i kväll. Eller vi får se! Nu blev det stressigt!!! HEJDÅ!!!!!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

höhö, härligt att träffa dig med juuu:D



<3<3<3

2009-05-08 @ 21:39:26
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0