Besvikelse

Ja, god morgon på er! Jag är så himla besviken nu. I natt vid två stod det på yr.no att det skulle vara strålande sol hela dagen i dag. Mellan 10:00 och 16:00 skulle det inte finnas ett moln på himlen sa de. Och så vaknade jag nu klockan tio av en ren slump, men tänkte att det ju var toppen! Så jag klev upp och vad möttes jag av? Jo ett mulet Bjärtrå! Vad ska det föreställa liksom? Så då gick jag in på yr.no igen och då har det natrligtvis ändrats sedan klockan två i natt. Så enligt den jäkla skitsidan ska det nu bli strålande sol klockan elva, sedan molnigt klockan tolv igen, för att det sedan ska bli soligt igen vid ett. Bah! Men ja, vem hade egentligen väntat sig mer än så av norrmän? ;)
    Men nu då jag ändå är vaken orkar jag inte lägga mig och sova igen. Vrålhungrig är jag så jag tänkte att jag skulle gå och ta mig någon macka eller så. Och jag hoppas att vi har juice för jag är jättejättesugen på juice. Frukosten avnjuts hur som helst framför ett avsnitt av vänner. Hejdå!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0