Halkan avklarad

Och satttttan vad dyrt det var! Haha, nog för att jag visste att det skulle vara det men ändå. Stackars mamma fick ett rejält hål i sin lilla plånka i dag minsann. Men det känns skönt att ha den där grejen bortgjord i alla fall. Och ja, det var riktigt roligt, även om jag var helt värdelös på att sladda. Haha, herregud! Jag är inte skapad för att manövrera motorfordon (eller något fordon över huvud taget för den delen) så är det bara :)
    Sedan nu har jag och mamma nyss varit till momma i Kramfors en sväng, vi skulle lämna tillbaka några stolar sedan min student och sådär. Och självklart bjöds det på fika! Jag har bara ätit hela dagen. Först värsta brakfrukosten innan jag åkte iväg på halkan, sedan en smörgås och en kaffe i Härnösand, och sedan en yoghurt och en kaka när jag satt på bilskolan, haha. Så jag hoppar middagen i dag tror jag bestämt :)
    För övrigt är det bara två dagar kvar. Jag kommer springa upp på skarpåkern nerifrån bilskolan på torsdag, var så säker! Haha, det här måste nog ha varit den längsta veckan i hela mitt liv. Känns som att den verkligen aldrig tar slut. Men det är väl så det är. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge :)
    Nu ska jag i alla fall gå och ta mig lite Japanmix och ett glas Coca Cola, och sedan ska jag titta på One Tree Hill. Och just det: Välkommen tillbaka, kära serie! Gudars, jag hade helt glömt bort hur bra den är. Men plöjde igenom sex avsnitt igår, det tycker jag var bra gjort av mig ;) Men jajaja, adjöken fröken!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0