Långhelg

Så nu, efter massvis med jobbdagar, får jag äntligen min efterlängtade ledighet på tre dagar. Tänker INTE svara om det ringer från Konsum, haha, så är det bara. För nu tänker jag njuta och ta hand om mig själv. Jag är trots allt sjuk och det är inte roligt att gå omkring inne i butiken då.
    Emmeli ringde i dag och frågade om jag ville åka på bio med henne och Jennie i morgon och det tackar man ju inte nej till :) Så vi ska åka och se Ice Age. Vet inte riktigt vart de hade tänkt sig men jag antar att det blir Härnösand. Så det kommer nog bli roligt :) Har saknat mina små pinglor minsann!
    Annars har dagen gått rätt tungt. Jag åkte hem till momma på lunchen och åt där. Blev fil och flingor, haha. Sedan tänkte jag vila en stund på soffan men min mobil gick såklart varm under den lilla halvtimmen jag hade på mig så ja, jag somnade ungefär fem minuter innan jag blev tvungen att åka ner igen. Perfekt! Var ju jättepigg då.
    Men jaja, i kväll ska jag i alla fall bara ta det lugnt. Till mitt stora förtret hade mamma och pappa valt att komma hem i dag, så jag blir inte ensam som jag hade hoppats ;) Haha. Men ja, vi får se hur kvällen artar sig. Nu ska jag hur som helst gå och ta mig en liten lur. Adjö! :)



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0