Weird mood day

Ja detta har verkligen varit en himla konstig dag. Började alldeles utmärkt, på strålande humör och allt, ända fram till historian. När den var slut åkte/gick alla hem eller iväg så att jag blev lite lonely. men jag träffade ju Stefan så jag hade sällskap i alla fall ett tag :) Men efter historian blev jag hur som helst bara på sämre och sämre humör, och jag blev bara tröttare och tröttare. Så nu känner jag att jag helst skulle vilja sova bort en vecka eller två.
    Gick på konsum och fikade inne på fikarummet för att fördriva tiden liten också, var perfekt det. Lånade en skvallertidning och sådär, nice! Sedan gick jag till bussen och där träffade jag min Emmeli minsann, så då fick jag sällskap även där, hihi.
    Men jag tänkte faktiskt att jag skulle gå och ta mig en lur alldeles strax, sova lite innan maten och sådär. Sedan ska jag säkert se på glamour med mamma ;) Känns som att det var längesedan jag såg det nu. Men det kan nog i alla fall hända att jag återkommer senare i kväll.
Så hejsvejs!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0