Problem solved!

Geni som jag är löste jag så klart problemet med smileysarna. Var bara ett par justeringarna på inställningarna som behövdes så var saken biff! Så nu har jag fina gula smileysar då jag pratar med mina vänner på msn, det låter väl trevligt?
     I dag jobbade jag till tre, och sedan åkte jag med Maggie till Övik där vi mötte upp Mallanbrallan. Gick runt lite på stan, och jag köpte inte en endaste pryl eftersom jag inte hade några pengar med mig. Good for me! Magda fick med sig lite smått och gott hem dock. Sedan gick vi och delade ett par pizzor på Kebab City, muy bién!
    När jag kom hem blev det ett efterlängtat avsnitt av Bonde söker fru och sedan blev det packning. Men packningen var över oroväckande snabbt så jag undrar vad det är jag har glömt. Det lär ju inte bara vara en enda sak. Känner jag mig själv rätt kommer jag att helt och hållet glömma bort att ta med mig själv då jag åker i morgon.
    Förresten har ju Örjan sabbat allt, vilket gjorde att allt blev så himla bra i morgon! Han såg till att vi inte ska på bio, för han ville på den där jämarns träningen ändå. Men det gör ju bara att jag får se finalen av mammas pojkar! Haha. Måste nog ringa mamma i pauserna och ha mig ett litet snack angående Janes bröst och hur lik Victoria är Cicco ;) Så det blev bra. Vad fasen, bio kan man ju se när som helst. Jag kan sitta där hemma hos Örjan på mitt alldeles egna rum och titta på tv, kanon! Sedan går vi ut en liten sväng på kvällen. Bli bra, bli bra!
    Jag kom alldeles nyss på att jag inte ens överfört min musik till mobilen än, det kan ju vara en bra idé tycker man. Såvida jag då inte vill sitta och lyssna på mumlande människor i tre och en halv timme i morgon. Ska föra över pengar till kortet också. Och fylla på mobilen. Bra Sofie, alltid ute i tid!

Aja, det var väl allt för i kväll. Jag är så sjukt jäkla trött att jag faktiskt tror att jag tar och kastar in handduken nu. Ska trots allt upp och duscha i morgon, OCH tvätta håret. Aah, gud vad skönt! Jag ska inte ens berätta hur längesedan det var jag tvättade håret nu, men det var jäääkligt längesedan. Tack gode gud för mitt nyinköpa torrschampo ;) Haha, fräscht. Fräsch tjej. Som pricken över i:et kan man tycka, efter att Elin fått mig att framstå som en svettpadda i hennes blogg! På återseende, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0