Aldrig, aldrig mer

Näe, det blev för mycket igår. Jag måste verkligen skärpa mig nu. Förstår inte hur jag kan lyckas med det här varenda gång. Nästa gång, som förmodligen blir nere i Sthlm, tänker jag behärska mig. För fy fan, det här är inte kul alltså.
    Dagen har varit riktigt seg. Var inga problem att ta sig upp eftersom jag började så pass sent, men momma sa att jag såg mer död än levande ut typ. Osminkad och jäklig på jobbet i dag också men jag orkade verkligen inte bry mig. Och då jag slutade klockan tre åkte jag hem till momma igen där jag fick mat. Sedan la jag mig och sov, och sov ända tills Daniel kom och hämtade mig klockan sex.
    Nu är jag i alla fall hemma, och jag längtar efter ett glas Coca-Cola alldeles för mycket för att jag ska kunna skriva så mycket mer. Måste byta om till myskläder också. Därefter blir det läsning hela kvällen. Så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0