Lugn dag


Jaha så var den här dagen slut snart också då. Har inte hänt så mycket idag, hade ju ingen historia direkt så jag har egentligen bara haft psykologi idag, eftersom jag missade fysiken imorse då jag försov mig ;) Vilket jag ska berätta om nu.

Jag somnade rätt sent, tror klockan var runt två eller nåt, pga att jag satt vaken och pratade med Izabelle (hör och häpna, har hon någonsin varit vaken längre än till tolv en vardag?! :O) och Stefan, och när jag hade lagt mig och skulle börja ställa alarmet och sådär så fick jag ett sms ifrån Stefan, och efter det så glömde jag helt bort att ställa väckaren. Haha, ingen blir förvånad, jag vet.
Ja hur som helst så vaknade jag ju då av mig själv kl 07:27, dvs 13 minuter innan bussen går, så jag skickade som vanligt ett sms till Emmeli där jag skrev hur less jag var och att jag inte skulle komma till första lektionen. Men då ringde Robert efter ungefär tio minuter, och sa att han hade bilen och att jag kunde få åka med han om jag ville. Men han ringde så sent så att jag inte kunde åka med han ändå, för jag hade massvis att göra. Så det blev i alla fall att jag la mig och sov i en halvtimme till ungefär, sedan klev jag upp och duschade (jaa, JAG DUSCHADE PÅ MORGONEN! Har typ aldrig hänt förut) satte mig här en stund för att jag tänkte blogga då, vilket inte blev av, och sedan åkte jag till skolan.
Åkte för övrigt med en buss som tar en timme och tio minuter, men det gör inte mig någonting då jag har en bra bok att läsa, som jag hade idag, för då går tiden mycket fortare.

Men på onsdag är det ju fotografering minsann, haha fy fasen, jag viiiilllll verkligen inte. Det är så hemskt traumatiskt för mig ska ni veta. Men det känns bra att Bellzan kommer till mig på kvällen i alla fall, så att vi kan mysa :) Så med andra ord är det bra att jag inte tagit bort hennes sovgrejor än, hihi.

Aja, nu ska jag gå och hämta lite chips tror jag, eftersom jag tyckte mig skåda en påse i skafferiet. Take good care of you folks, PUSS!
Sofie.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Haha, Joel höll mig ju alltid vaken förut :D Så ja, det har hänt ;) Men nu har han ingen talan, nu är det jag som är bossen (h) Yes, det blir mys imorn ;D

2008-09-23 @ 15:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0