Grattis!


Jaha, så var man arton då. Eller, egentligen blir jag inte arton förrän 21:03 i kväll, men det spelar ju ingen roll ijeeenklien. Charlotte Perelli fyller också år i dag! Ingen aning om hur mycket hon fyller, och bryr mig inte nämnvärt heller, men jag antar att Poffen har björnkoll.

Haha, nu ringde mormor, hon är så söt. Och ja, vi lämnar det där, haha.

Har inte så mycket att säga om dagen faktiskt, mer än att det är väldigt många som har sagt grattis och att det uppskattas mycket. Dessutom måste jag säga, till alla er som läst tidningen i dag, att nej, jag blir inte glad av orättvisor, och jag fick MVG inte MGV. Och dessutom så var min och Emmelis gemensamma fest nu i helgen som var, inte någon helg framöver. Och så sist men inte minst, jag har även hunnit läsa två böcker sedan jag läste den av Plum Sykes, så det var inte alls min senast lästa bok ;)
Haha, hatar härefter Tidningen Ångermanland, eller jag ogillar skarpt i alla fall.

Men åååh, jag måste ju även berätta om världens sötaste tjej. För hon heter Amanda Andersson! Hon gav mig så sjukt söta presenter i dag, en ros och en nutella som hon hade gjort en egen etikett på, nästan så jag höll på att börja gråta. Hon minns i alla fall, det känns bra :) Och så fick vi oss en liten pratstund också, vilket var superskönt. <3

Annars har dagen varit ganska pissig, har varit lättretad och jäklig. Dock har det ju funnits vissa ljusglimtar såklart. Som till exempel då Björn gick och fixade födelsedagstejp till mig i morse då det inte fanns något i klassrummet, skitsött tyckte jag det var! Men näe, jag hoppas kvällen blir bättre. Pappa håller på och fixar mat till mig nu, ska få lövbiff och sånt, gott!

Ajja, ha en fortsatt trevlig kväll! Puss.
Sofie.

Kommentarer
Postat av: Poffis

Men hallaaaaa. Stavar hon med två r eller stavar hon med två r? :) I vilket fall som helst fyller häxan 34. Och Tidningen Ångermanland är sådär, ja. De skriver töntigt.

2008-10-07 @ 21:06:49
URL: http://ztefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0