4e oktober!


I dag är det min alldeles egna Emmeli Hedströms födelsedag minsann! Nu är hon arton, och vet ni hur superkonstigt det känns? Hon och jag ska ju vara de två som aldrig blir vuxna. Och på tisdag, ja, då är det min tur. Huhu, hur ska detta gå? Men vi har faktiskt bestämt att vi ska ta oss igenom det här tillsammans, och jag litar blint på Emmeli ;)

Men i kväll ska vi i alla fall mysa och ha trevligt, ser fram emot det som tusan. Dessutom ska jag och Emmeli matcha! Och jag ska dessutom måla min naglar superlila. De är visserligen redan lite lila, men jag ska göra om det efter jag har duschat, och då ska jag göra det rätt ;)

Jaja, här kommer en liten bild på sötrumpan (samma som i tidningen), sedan ska jag gå och stryka min kjol hade jag tänkt. Kan ju inte komma med en skrynklig kjol till partajjet ;D





CIAO! Ha en trevlig dag/kväll/natt, för det tänker jag ha!
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0