Sleepy day

Ja, vi försov oss i morse. Haha, lite klantigt kan man tycka men jag tyckte det var helt okej ;) Kvällen och natten var i alla fall kanonbra. Och dessutom lyckades vi hålla oss från tårar hela Titanic igenom! Nog för att jag var bra nära där några gånger men det visade jag ju såklart inte för machodadde ;) Och så såg vi Vänner, haha, inte en dag utan dem säg!
    I alla fall, på skolan fick vi först se på film på historian. Schindler's list har vi börjat se, har visserligen sett den förut men det är en ganska gripande film må jag säga. Tre lektioner tror jag vi har avsatt för den där filmen så det kommer nog bli soft! Sedan efter historian hade jag hål i en och en halv timme. Emmeli, Jennan och Elin försvann nånstans så jag blev helt ensam, men jag överlevde det med. Sedan var det psykologi och den var pretty much the same.
    Nu har jag i alla fall suttit och försökt plugga på fysiken ett tag. Gud vad svårt det är! Jag förstår verkligen inte ett jäkla skit, det är bara massa konstiga grejor och ord hela tiden som jag inte förstår. Huhu, poor me. Och sedan måste jag snart börja läsa på historian också, har ju en inlämningsuppgift tills på fredag. Jag känner hur jag börjar bli sådär stressad igen nu och det är inte roligt.
    Men hur som helst så ska jag sluta skriva nu. Snart måste jag gå tillbaka till plugget, fyy fasen. Men smällar man får ta det kanske. Ha en fin kväll! PUSSSS.



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0