Whatta, whatta, whatta?

Alltså den här sidan blogg.se är ju ett djävulens påfund! Nu satt jag vid nittonsnåret och skrev ett långt fin blogginlägg, klickade på uppdatera. Och så märker jag nu att det inte ens uppdaterats än? Så ja, vem vet när det dyker upp egentligen? Eller vem vet ens om det här inlägget kommer att bli uppdaterat. Mina dagar som bloggare/bloggerska (?) kanske är slut nu. Det är här det slutar för sofiestattin.blogg.se. Men jag fick i alla fall sluta med en fin design i sådana fall.
    Men men, nu till något lite positivare. Jag känner mig jätteglad för att jag tycker psykologin inte var lika tuff som jag hade väntat mig. Jennan och Emmeli har verkligen härjat upp mig till tusen, men jag tycker att nästan allting fanns att läsa i boken så ja. På två-tre timmar har jag skrivit klart mer än halva. Och nu har jag två kvällar till på mig också! Så det känns verkligen helt underbart. Nu tänker jag lägga psykologin åt sidan för i kväll, ta det lite lugnt och så. Alldeles strax ska jag gå och koka nudlar som vanligt, hihi.
    Dessutom kom jag nyss på att vi i morgon ska fortsätta se den där roliga brittiska filmen på svenskan! Haha, tyckte verkligen att den var helfestlig. Life of Brian tror jag den hette, lite konstig humor men, I LIKE IT!
    Men hörrni, nu kallar plikten. Vi får höras mer i morgon :) Ha en fin kväll. NIGHTYNIGHT!
(Om ni nu ens får läsa det här...)



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0