Tråkig och slö dag

Den här dagen har gått rätt fort känns det som. Seminariumet på biologin i morse gick rätt smärtfritt. Jag hade kanske inte så mycket att tillföra diskussionen men det var ändå rätt intressant. På fysiken gjorde jag heller inte riktigt något vettigt, hade helt enkelt inte orken i dag heller. Därefter var det lunch och då kom lilla, lilla Emma och gjorde mig sällskap. Trevligt som vanligt! Sedan hade vi naturkunskap, och Anna-Karin försökte få det till att jag skulle ha prov i dag? Fastän jag inte hört någonting om det. "'Hört?' Du menar 'Tagit reda på'?" kallade hon det såklart. EHEEE, ja precis. Men då frågade hon sedan om jag hellre skulle vilja ha några komplementsfrågor på skrivningen som vi ska ha nästa tisdag så då gick jag med på det. Vilket faktiskt ändå mycket bättre, haha.
    Men shit vad tråkigt det var att skriva just nu. Jag började titta på Grease förut, men så blev jag så trött så jag pausade och sov i typ två och en halv timme, och då hade Emma skrivit som en galning så nu undrar jag när jag någonsin ska se klart filmen. Men det ordnar sig säkert, dessutom heter jag fortfarande "ser grease" på msn, haha. Men nu ska jag i alla fall fortsätta prata med snuttgumman, hejsvejs!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå lilla, lilla Emma? Vad fan menar du med det? :O Pfffffffffffft...

2008-12-09 @ 23:27:53
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Jag menade att du är en liten, liten tjej som heter Emma ;)

2008-12-09 @ 23:29:21
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0