Söndagsångest på lovet?

Ska det verkligen vara så? VA?! Nä just det. Man ska fasen inte behöva känna någon ångest över huvud taget när man har lov. Det är väl det som är själva grejen? Åtminstone är det så jag har förstått det. Men nu ska jag jobba i morgon mellan 07:00 och 15:00. Och jag vet att det inte är någon lång dag, och jag vet att jag får betalt och allt sånt, men vafasen. Jag har redan jobbat. Jag vill inte jobba mer nu :( Efter i morgon tänker jag i alla fall inte jobba mer det här lovet. Jag börjar för fasen snart skolan igen och då vill jag vara utvilad!
    Jag och Daniel har inte jobbat någon matte över huvud taget det här lovet heller och jag orkar verkligen inte göra det nu. Jag tar nog hellre ett underkänt i kursen. Eller nej, det gör jag väl inte heller men... Ja, näe! Jag vill inte.
    I dag har vi varit hos mina kusiner på Hammarsön. Fick en massa fika och sedan tittade vi på Lösvikt med Robert Gustafsson. Haha, killen det! Och då blev jag och Emlan så sugna på Björn Gustafsson att vi åkte och hyrde hans dvd. Så nu ska vi alldeles strax se på den. Ska bara smälta maten. Emlan bjöd på en grekisk pytt som var riktigt god!
    Jaja, jag tar och rundar av här nu. Har faktiskt ingenting att skriva ändå.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Meddela mig om Björn Gustafssonsfilmen är bra!!!! PUSS och KRAM <3

2008-12-28 @ 21:53:27
URL: http://jennniieeriksson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jennie: Haha ja den var skitbra! Visserligen hade jag sett alla klipp tidigare men det var lätt värt att få se allting "på raken" utan att behöva söka på youtube osv. Nästan allt från melodifestivalen, mycket från parlamentet och allt :D Ja, han är ju underbar så filmen kunde väl inte bli annat ;) PUSSPUSS! <3

2008-12-28 @ 22:53:09
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0