GOD JUL

Ja, äntligen är den här - Doppareda'n. Och som vi har längtat! Ehe, eller va? Ja, shit vilken julstämning jag har. Följde inte ens med ut till Nordingrå i dag för jag orkade inte. Och nu har Daniel och Emelie hållit på och gett mig dåligt samvete för det också. Att jag inte följde med till pappas 87-åriga moster som frågar om mig hela tiden. Men hon frågar faktiskt om Daniel med! Och han följde minsann inte heller med, så det så.
    Jag klev i alla fall upp strax före elva för att jag skulle börja städa i mitt rum, och fy fasen vad tråkigt det är. Grejen är också att nu har jag plockat och plockat och plockat, men jag ser ingen skillnad! Jag har hur mycket kläder, väskor, böcker och papper som helst i sängen. Det vill säga på den sidan av sängen som ingen sover på numera. Och på min sida ligger det kuddar huller om buller och täcket är alldeles knövligt och så vidare... Känns sjukt jobbigt, haha. Dessutom ligger matteboken och typ hånar mig i väskan också, tror jag ska gå och bära bort den nu faktiskt.
    Sedan när jag burit bort väskan ska jag slå in sista julklappen till mamma. Efter det blir det dusch sedan åker vi nog upp till Stattins någon gång runt två kanske :) Hoppas alla får en fin julafton. Och Emma pluttan, you're on my mind! Det kommer bli bra för dig med :)



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0