Ljuva helg

Christer. En av mina bästa, bästa vänner har kommit hit från Östersund och spenderat veckan med mig och min fina klöver. Han påstår att han kommer hit pga skolan, men jag vet att han bara vill vara med oss oss. Och precis allting blir så härligt när han är här. Vi har mysiga kvällar, det blir till och med mysigt att plugga ibland. Vi dricker vin, vi lyssnar på när han spelar gitarr (ibland lyssnar vi även på när Icken spelar gitarr), vi sitter ute på Erikas balkong och vi har det bara allmänt jävla bra.

Men det är någonting som är alldeles speciellt med den här veckan. För den här veckan stannar Christer över helgen och det har han inte gjort på hur länge som helst! Det här gör mig, på riktigt, lycklig ända in i själen. Därför ska jag njuta av den här helgen som jag aldrig njutit av en helg förut. Vi börjar med att åka till Birsta och fixa en iPhone till mig. Mysa ikväll. Och imorrn blir det utgång!

Oh, happy day :)


Kommentarer
Postat av: Gunvor Annett Larsson

Förstår väl det när det gäller Christer :-)

2012-05-15 @ 17:57:37
Postat av: Sofie

Ja, han är en fantastisk människa :)

2012-05-15 @ 17:58:58
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0