Nya krafter

Åh, kom hem med en stor suck i dag och kastade mig ner på soffan. Där jag sedan låg och låg och låg. Var längesedan jag kände mig så utpumpad och jag vet inte riktigt varför. KAN bero på ganska lite sömn i natt. Men det var det värt! Och sedan har det knappast hjälpt att vi haft två föreläsningar i dag som känts helt otroligt långa av olika anledningar. Så till slut slocknade jag här på soffan och sov i kanske tre kvart och nu har jag vaknat och känner mig härligt utvilad :)

Det är verkligen mycket i skolan nu, det måste jag säga. Läsa böcker hit och skriva intervjuer dit. I dag skulle vi lämna in en intervju som jag och carro fick nys om IGÅR! Kändes helt fantastiskt måste jag säga. Men det löste sig ju det med :) Och nu i morgon ska vi redovisa den första uppgiften vi gjorde om barns utveckling. Jag får hoppas på att det med går bra.

Ser mycket fram emot fredagen då min fina Phösar-Karro har slagit till med födelsedagskalas! Sedan att hon fyllde år för mer än en vecka sedan har ju sannerligen ingen som helst betydelse ;) Tror det kommer bli hur trevligt som helst i alla fall. Kan ju inte bli annat i de där underbara människornas sällskap!

Men nu ska jag sätta mig och läsa igenom Alex Schulmans blogg som jag inte kunnat läsa på två dagar. Och sedan blir det nog lite Vänner i kväll som jag HELLER inte sett på två dagar. TREVLIG KVÄLL för mig :) Trevlig kväll på er hoppas jag. Adjöken lilla fröken. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0