Natten på er

Himmel vad klockan blev mycket helt plötsligt. Men jag kan inte förstå varför jag aldrig blir trött? Kan det ha att göra med att jag inte känt efter månne? Det får vi nog aldrig riktigt ett svar på.

Vad jag KAN svara på är i alla fall att jag haft en sjukt rolig helg, Karros födelsedagsfest blev en succé och hennes presentöppnande filmades så det är ett minne vi kan ha kvar i hjärtat för evigt. Tror det fanns en hel del saker i den där lilla påsen som hon kommer att ha mycket nytta av. Slit den med hälsan, så att säga ;)

Sedan har jag bara myyyysit i Härnta hela helgen och allt detta avslutades med myskvällsfika hos Ickis MED CHRISTER!!! Som äntligen anlänt till sin bättre del av livet. Hoppas att vi den här veckan kanske kan få honom att inse att det är här han bör vara, med oss :D Hans tjejer ju! Supertrevlig kväll och allt det. På onsdag blir det tacos hos Carro, med alla oss i kärleksklövern det vill säga. SER jag fram emot! Att slippa åka 500 mil varenda gång man ska umgås liksom, haha.

För övrigt så har det kommit till min kännedom att mina fina björnungar inte kunnat SE bilderna på mig från nolleveckan. Så jag har suttit och samlat ihop lite smått och gott här nu på morgonkvisten så att jag ska kunna göra ett helt inlägg med bara nollebilder i morgon. Kanske inte är så roligt för alla men björnunga blir nog glada i alla fall :D Haha. Och JAG MED, eftersom jag blir så himla glad när jag får se de där bilderna. Ska försöka skriva förklaringar under så gott det går med.

Men NU är det hur som helst dags för mig att krypa till bingen. Det blir trots allt skola i morgon fastän jag absolut inte hade trott det. Trodde jag skulle få sova jag, men icke sa nicke! Äsch, det blir säkert bra. Behöver ändå komma igång med pluggandet, foooor real!

Hoppas alla har haft en lika underbar helg som jag och att de får en fortsatt fin vecka :) Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0