And the world spins madly on

Jaaaaa men nu jävlar, va! Har just landat hemma i soffan efter ett rätt lugnt arbetspass på kära (?) gamla (!) konsum. Så nu hade jag tänkt ta tag i plugget. Jag har varit smart och tänkte köra på ett slags belöningssystem. Om jag jobbar duktigt i dag får jag chips och dipp i kväll, och coca cooooola (eller fanta, har inte bestämt mig än). Jobbar jag dåligt så blir jag utan. Trist va? Det vill man ju inte vara med om.

Men då ska jag bara kolla igenom det som jag tycker är viktigt här, sedan blir det till att koppla in min lilla laptop riktiga högtalarna och slå på min myslista på spoti sedan är det full fart. WISH ME LUCK!

(Och nu skrev Erika att hon är klar med sitt arbete. Ja men FAN VAD tack..............)
(Och jag LÄR ju döda flugan som surrar kring mitt huvud innan jag börjar)


Adjöken fröken och alla ni andra.

Antar att du ser "the look" framför dig, Erika? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0