Åh, det regnar och regnar

God morgon, kära blogg! Vilket sanslöst trist väder jag vaknade upp till i dag. Det regnar och det blåser och det är grått. Och om det blåser här, hur mycket lär det då inte blåsa i Härnösand? Haha. Men jag ska i alla fall ta på mig höstjackan i dag och ett par höstiga skor så kanske jag kan bli på lite bättre humör i alla fall.

Sitter här och har nyss ätit frukost, alldeles strax ska jag gå och göra mig i ordning lite för att sedan ta bilen och bege mig till Härnösand. Ja, mamma och pappa var så snälla att jag fick låna bilen i dag!

Men ja, jag hade väl inte så mycket att säga märker jag. Ville mest bara önska alla en god morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0