Hur fan kan du spela glad?

Ja, gårkvällen blev minst sagt lyckad. Fantastiskt god mat tillagad av fröken Fällström, sedan lite vindrickande innan snorfen tog fram shakern. Mitt i allt kom storasyster Lisa in i bilden och började blanda drinkar också, så det blev en himla massa härliga smaksensationer kan man säga ;)

Väl på gladan träffade jag så jäkla mycket folk som jag inte träffat på länge och det var verkligen roligt! Det är väl det jag kommer sakna med Kramfors, alla roliga människor. För säga vad man vill om mongostan, den har sin charm i och med sin störda lite gulliga intimitet.

Och så sedan har vi ju då dessa människor som är så sorgliga att änglarna börjar gråta. Dessa människor som trodde att de hade lyckats lura mig och att jag ingenting visste. Men guess what, jag har vetat om det här i flera veckor, jag har bara inte orkat bry mig. För ni är så fula invändigt att jag inte känner att det är värt det. Fast tanken slår mig ändå, gör man verkligen så? Hur sover man om nätterna när man vet att man gjort så? Det är väl en fråga jag aldrig kommer få svar på. Empatilösa kanske de kallas.

JAJA! Nog om detta tramseri. I kväll ska jag som sagt åka till Ickis med Carro och ha mysigt. Ser väldigt mycket fram emot det faktiskt. Skulle dock sitta fint med en liten dusch innan eventuellt, tvätta bort dessa spritångor som inte känns allt för smickrande.

MEN FÖRST ska jag titta på ett avsnitt av vänner och äta kall prinskorv med räksallad! Och så ska jag dricka cola till så klart. Men det tog jag för givet att alla redan förstått.

GOOD BYE!

PS. Jag älskar min lillasyster. DS.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Gick in här för att visa S din tatuering...och ser detta inlägg och tårarna bränner. :-( Finaste Sofie... Men det är tur du har ditt nya fina liv med massa härligheter!! KRAAAAAAAAAAAAM. Saknar dig.

2011-10-30 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0