Födelsedagspresentdag

HEJ BLOGGEEEN!

I dag har fröken Stattin minsann haft en toppendag, och bättre kommer den bli! Jag har hunnit med att få ansiktsbehandling (heaven on earth) och en massage (smärtsam men välbehövlig). Därefter gick jag på Wayne's och köpte födelsedagspresentfika bestående av en latte och en cheesecake. Inte helt fel på en onsdag det inte!

Så nu sitter jag bara hemma hos Danny & Emlan och väntar på att de ska sluta jobba. Då blir det, som jag nämnt tidigare, sushimiddag och sedan bio i kväll. Jag börjar bara bli mer och mer nervös. Drömde mardrömmar om det inatt! Tänk hur jag kommer drömma natten som kommer. Jag kommer nog måsta sova i Daniel och Emelies säng i natt. Fast då får fasen Emlan sova i mitten assoooo!

Men nä, nu börjar Vänner på TVn så det ska jag se!

Puss, kära vänner.

Världens bästa par!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0