Snabb-blogg

Uppdaterar lite snabbt medans Caroline sitter och letar matställen i Härnösand. Jag kan inte förstå varför man aldrig hittar någonstans att äta här. Eller alltså, vi har ju subway och donken och spruti... Rutiga duken menar jag. Men sen då? Är det bara pizza? Vad händer om jag vill ha en grillkorv med strips typ? Ska jag måste åka till Älandsbro på Sibylla för det? Tycker faktiskt det låter lite drygt. Ärligt alltså.

Så ni som bor i Härnösand och känner er manade, ni kan väl tipsa mig och Carro. För jag blev på riktigt supersugen på grillkorv med pommes nu. Måste jag åka till Älandsbro? SERRI? Blir fan vansinnig här.

PS. Bilden har ingenting med texten att göra. DS.

Kommentarer
Postat av: Angie

typ alla ställen som har pizza brukar ha korv också har jag för mig:D

2011-11-08 @ 14:42:59
Postat av: Sofie

Tror du ljuger för mig nu jag!!!! Men det gör inget för nu blev jag ändå sugen på kebab ;)

2011-11-08 @ 15:22:45
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0