November, december = höstmånader?

Haha alltså ja, det känns som att vädret är allt folk här uppe skriver om nu. Men jag måste ta och diskutera det med mig själv jag med. Vad fan är det som händer? Jag har ju nyss köpt en vinterjacka! Skulle ner på stan nu för att göra lite ärenden och tog så klart vinterjackan. Jo, jag hade hört via facebook och sådär att det skulle vara närmare 10 grader ute, men tänkte att så illa kan det väl inte vara.

Ja, det fick jag ju äta upp! Shit pommes alltså, har verkligen svettats som en gasell heeela vägen. Och hem är det bara uppförs! Och då bar jag på två tunga påsar också, mina stackars små armar klarar ju inte riktigt av det. Så nu tänker jag bryta min plan och faktiskt tvätta håret i dag i stället för i morgon som det var tänkt. För någonstans måste fan även jag dra gränsen för hur äcklig man får vara, haha.

Nä fy... Hur blev det såhär? Jag har sagt det förut. Stackars våran lilla jordglob som inte alls vet hur den ska bete sig längre för att vi människor bryr oss så otroligt lite om den. Och jag ska definitivt inte påstå att jag är bättre än någon annan vad det gäller miljötänk, jag är nog bland de slarvigaste människorna faktiskt. Och dagar som ser ut som dessa känns det verkligen extra superhemskt. Men det sitter ju helt klart i latheten är jag rädd. men jag kan ju säga som så, att jag ska försöka skärpa mig, okej?

Jaja, dusch var det ja! Hoppas alla får en bra helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0