Dagvill med en sparris och en boll

Alltså, jag har gått och blitt så jäkla dagvill! Och vad anledningen är har jag inget svar på. Eller... Ja, det skulle kunna ha att göra med vårat oregelbundna schema, och det kan även ha något att göra med att jag och Carro har en tendens att supa till mitt i veckan (då det är studentpub, dvs). Så i och med att jag drack en massa alkoholhaltigt onsdag förra veckan, och sedan tog det superduperpiano hela helgen, verkar det ha resulterat i att jag helt enkelt inte har någon ordning på dagarna längre. Men då är det tur att jag har Ickis som kan tala om för mig när jag ska vara på skolan och inte :)

Vi hade lektioner i dag mellan 10:15 och 14:20 (lite flextid där på slutet egentligen, men jag och Caroline blev klara då). Soft dag I must say! Sedan gick jag raka spåret hem hit och började sortera alla mina nytvättade kläder som legat i tvättkorgen och drällt sedan jag tvättade förra veckan. Haha, tur jag har sån pli på mig själv.

IGÅR var vi och såg Breaking Dawn på bio här och jag var så otroligt lycklig när jag gick därifrån. Filmerna är så jääävla bra! Och dessutom har jag fått veta att jag ska få köpa alla böckerna (i pocketformat) av Allergo för tvåhundra (!!!) kr! Jag har velat ha dem hur länge som helst. Så dessa ska jag sedan läsa, även om jag redan läst dem. Sista boken har jag ju bara läst på engelska. Men jag väntar nog med att läsa dem tills sista filmen släppts kanske. Annars kommer jag bara störa mig på alla detaljer man missar.

O huuujeda mig vad jag svamlar. Var visst ett tag sedan jag skrev. I morgon blir det Birrrrsta med fröken Nyberg. Förhoppningsvis ska vi införskaffa oss varsina (?) jackor. I ett lite varmare material än de vi går omkring med just nu. Börjar ju bli riktigt kyligt utomhus tycker!

Äsch, vad fan. På återseende!


Mentalt missgynnade människor.
De två närmast kameran alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0