What are words if you really don't mean them when you say them?



Det här är något utav det vackraste jag sett. Om ni inte sett den, bör ni göra det nu. Det här är en kille, vars fästmö var med om en hemsk bilolycka bara ca två månader innan de skulle gifta sig, och nu har han skrivit en låt till henne för att visa hur han känner och tänker. För henne.

I videon ser ni bilder på hur hon såg ut tidigare, och sedan på hur drastiskt hon förändrats utav olyckan som fick henne att ligga i koma en tid. Och det gör så ont i mitt hjärta och i min mage av att se honom gråta, att lyssna på texten och förstå. Känna hans uppgivenhet, men ändå hans tro. Han ger inte upp.

Och det här, mina vänner, det här är äkta kärlek.

What are words if they're only for good times, then they're thorn?


Anywhere you are, I am near.
Anywhere you go, I'll be there.
And I'm gonna be here forever more.

Every single promise I keep,
'cause what kind of guy would I be,
if I was to leave when you need me most?

I'm forever keeping my angel, Lord.


Kommentarer
Postat av: Cc

Sofiie, jag kan inte klicka på klippet du lagt in och jag vill jäätte gärna se den så kan du säga vad jag ska söka på så jag får se?:)))

2011-05-13 @ 09:55:04
Postat av: Sofen

Men ciccaaan, skickar det i ett sms till dig då! :)

2011-05-13 @ 11:04:06
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: kusin evelina.

har lyssnat på denna sång 457649834753687 gånger nu. funderar på att sjunga den nånstans.. ;'o<3 helt underbar låt.

2011-05-13 @ 16:13:01
Postat av: Sofie

Det BORDE du göra lillan, den är helt fantastisk och har så otroligt fint budskap. Funkar nog vart som helst :) Kom med den idén nästa gång någon ber dig sjunga någonstans :)

2011-05-13 @ 16:26:14
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: kusin evelina.

jo, kommer nog göra det. ^^ vem vet, kanske blir för lilla sofie :)

2011-05-15 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0