Tvättsofen

Ja, i dag har jag minsann varit duktig! Christoffer kommer bli så stolt över mig. Jag har tvättat igenom aaaaall tvätt (förutom en vit stackars strumpa som jag missade). Och nu sitter jag och funderar på att kanske ta en dusch. Jag HAR redan duschat en gång i dag faktiskt, efter promenaden som var dööööööö'svettig! Men jag tänkte duscha håret, och ta bort mina "buslockar" som nu blivit så tragiska.

Sedan tänkte jag åka på Dollar och köpa ett gardinset (va? säger man så?), om det finns. Men jag är så lur på ifall de har rätt längd. Jag ska köpa likadana som jag har hemma på mitt rum, men där hemma är de lite för korta. Men jag misstänker att det är lite högre i tak och fönsterhöjd i vårat hus än här på Bruket. Så min fundering just nu är mest ifall det är samma höjd på fönstren här som på fönstren i vår nya lägenhet, och om jag vågar chansa. Men jag får väl behålla kvittot :)

Ah, jag hade visst inte så mycket att berätta! Börjar bli så trött nu, och det känns verkligen inte lönt att ta någon powernap för då lär jag inte somna i kväll (mina PNs har en tendens att bli en aning långa). Så jag tror jag tar tag i disken nu, för att piggna till lite. Sedan den där duschen, sedan tar jag mammas (som egentligen är pappas) S60 som jag har till låns idag och sticker på Dollar. Ja, det var ett bra upplägg.

Adjö, mina vänner och fiender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0