Tråååkväder!

Alltså herregud vilket jäkla skitväder det är nu! Jag har ändå hållit mig länge för att klaga på det här för jag har tänkt att det ska passera, men nähä?! Det verkar ju vara jävligt ihärdigt det här förbannade regnet. Blir fasen hjärnskadad snart. Och jag tycker så synd om lilla plutten min som måste jobba utomhus hela dagarna. Han förtjänar faktiskt lite sol.

Och inte nog med det så hade ju jag tänkt ta en riktigt skön morgonpromenad i dag. Nu när jag införskaffat ett par hörlurar och fixat så jag har radiokanaler på telefonen. Men näe då, det kände väl vädergudarna på sig förstår jag. För jag vet, "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Men ja, I confess, jag har skitdåliga kläder för att vara ute och traska med i regn.

Jaja, det här gjorde ju i alla fall att jag kom upp i tid trots att jag inte börjar förrän tolv. Så jag har hunnit plocka undan från golvet i sovrummet och nu tänkte jag att jag skulle göra lite frukost. Skönt att kunna ta det lugnt såhär. Men det blir nog en promenad ner till staden i alla fall, om jag inte ringer momma och ber henne skjutsa mig. För jag hade tänkt försöka fixa någon klipptid snarast. Mina slitna toppar börjar blir för sorgliga nu alltså. (inte färgen dock, den är jeeeettefin!)


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0