Skitdag

Fasen också vilken kass dag det här blev! Har sovit alldeles för länge eftersom det inte kändes lönt att kliva upp pga det här pissvädret. Så jag vaknade vid halv elva och kände mig överkörd av en ångvält. Gick in för att se vad jag fått i lön då jag väntat mig en monsterlön men icke sa nicke. Jag vet inte om det är jag som är dum i huvet som hade väntat mig mer, men ja. Fasen. Tråkigt i alla fall.

Förhoppningsvis blir dagen bättre och bättre vad det lider. Om en timme ungefär kommer mamma och hämtar mig, så ska vi åka på jakten och luncha och sedan har jag lovat att handla åt henne. Jag är inte bara girlfriend of the year utan jag är minsann daughter of the year också! Så det är vad jag ska sysselsätta mig med i dag, tills min värsting kommer hem från sitt slitjobb. Han lär vara måttligt glad över det här vädret!

Senare i kväll bär det iväg till Bjärtrå för att hjälpa Danny och Emlan att packa inför deras flytt, och sedan tacomys. I morgon antar jag att vi lär hänga på dem till Sundsvall för att hjälpa till att flytta in allting också. Men jag ska höra med Chrille så inte han kanske har några andra planer.

Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och börja göra mig i ordning. Ha en trevlig helg allihop! Ska försöka återkomma så snart som möjligt :) Känner jag mig själv rätt lär det blir redan i kväll när jag är i Bjärtrå, haha. Gillar ju att blogga från min egen dator (som jag saknar!). Adjöööken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0