Ledig torsdag

Ja, nu är jag ledig igen, och då sitter jag som vanligt här och bloggar. Har jobbat rätt mycket senaste dagarna så jag har liksom inte riktigt känt att jag haft tiden eller orken att sätta mig här. Men nu är jag som sagt på G igen, har en hel ledig helg framför mig och humöret är sprudlande!

Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på lite musik, ska ägna ett helt inlägg sedan åt en så otroligt fin grej på youtube. Tanken är att jag ska bjuda min pojkvän på middag i dag, funderar på att göra nånting med kyckling. Haha men det är så roligt med mig, för jag kan ju inte laga mat! Eller jag kan väl, men jag är inte direkt någon superkock. Kan inga recept i huvudet alls, förutom kanske köttfärssås och typ... tacos? Haha. Så det ska bli spännande! Får kolla lite efter något recept på internet kanske.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Hann med en morgonpromenad där runt tiosnåret och då gick jag till Konsum och hälsade på Ciccan och mamsen. Fick hjälpa mamma att fixa lite skyltar och sådär, och som tack för hjälpen fick jag pengar att köpa mjölk och makrill för. Bra deal!


Sedan vill jag även passa på att set the records straight angående det jag skrev om min tatuering. Eftersom det blev så otroligt sura miner. Jag förstod aldrig att det skulle låta så stötande det jag skrev. Men vad jag vill säga då i alla fall är att jag ABSOLUT INTE skyller tatueraren för att jag inte är 100% nöjd med min tatuering, och jag skrev verkligen aldrig det heller. Vet mycket väl att han var duktig och tycker han gjorde ett kanonjobb med min tatuering. Vad jag menade var bara att det jag ska fixa till, det är en grej som jag VET att tatueraren i Övik kommer fixa då jag har en liknande tatuering de gjort att gå efter. Och han i Sollefteå skulle säkert också klara det galant men ja, nu väljer jag att åka till Övik. Och det borde vara mitt val, så jag borde inte få "skäll" för det. Men sånt är väl livet!



Jaja, nu blir det lite google efter goda kycklinggrytor och sedan ska jag skriva inlägget om det där fina på tuben. På återseende kära läsare! Hoppas alla har en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0