Inte min morgon

Åh, vilken irriterande morgon jag har! Det började med att jag inte orkade kliva upp i morse, fastän jag hade bestämt mig för att kliva upp senast åtta. Inte förrän nio orkade jag kravla mig ur sängen och ta mig ut på en promenad. Sedan när jag skulle äta frukost såg jag jättemycket fram emot att äta ostmackor, men hittar ingen osthyvel! Den är helt borta, och jag misstänker att min härliga pojkvän har tagit den ENDA osthyveln som finns här till jobbet. Så när jag väl bestämt mig då för att bara ta gurka och aromat på mina mackor, så skulle jag ta fram O'boy. Och vad händer? Jo, jag tappar hela O'boyburken upp och ner på bänken så att det hamnar pulver över hela golvet och allt.

Nä, jag hoppas verkligen att min fortsättning på dagen blir bra mycket bättre! Irriterande också att det är så bra väder ute när jag börjar om knappa en timme och ska jobba ända tills ikväll. MEN, som vanligt har jag Ciccan där och då blir det mycket lättare att ta. Och i morgon när jag, än så länge, är ledig så lär det väl bli skitväder. Skulle absolut inte förvåna mig.

Jaja! Det var min uppdatering för stunden. Ska gå och sminka mig nu tänkte jag. Men ha en bra dag allihop, och ta hand om er vettja! Kramis.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0