För det regnar och regnaaar

Alltså, REGN?!?! Vad är det här?! Jag vill gå ut och gåååå, men jag vill det inte så pass mycket så att jag är villig att bli genomblöt på kuppen. Har legat och dragit mig i sängen tills nu, för jag har väntat och väntat på att det ska sluta smattra utanför men DET tycks ju aldrig hända så jag gav upp.

Och nu tittade jag ut och såg att utemöblernas dynor ligger framme där på stolarna. Där lär de ha legat ända sedan det började regna för sisådär en sju-åtta tusen dagar sedan. BIG, big sigh.

Jaja, det är väl bara för undertecknad att göra sig lite frukost då. Sedan tar jag mig en dusch och DÄREFTER, ska jag gå ner på stan för att få lite ordning på barret. Och har det inte slutat regna innan dess ja då jävlar!!! Ska ni få se på andra bullar.

Titta här! Vilket fantastiskt logiskt väder jag kommer att mötas av när jag ska gå ner på stan. Sol, moln OCH regn! Det kan ju knappast bli bättre än såhär. Man får lite av allting liksom. Gaaah...




Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0