Dream come true

Jaaaaag är i extas! Eller jag vet inte vad jag är, känner mig liksom lite nervös. I dag ska jag träffa min stora, stora förebild. Alex Schulman är i Sundsvall och ska prata om sin nya bok och jag ska dit! Jag ska dessutom ha med mig båda mina böcker och be honom signera dem.

Ja, jag är som en fjantig fanatiker men jag bryr mig inte. Han är faktiskt min största förebild och då får man bete sig såhär, haha. Tror jag i alla fall. Men vem bestämmer egentligen?

Jaja, nu ska jag klä på mig och traska ner till Konsum för att hämta mammas bil. Ska åka till Bjärtrå och städa mitt rum en sväng (haha, hur stört är inte det?) och sedan åka tillbaka hit för att ta bussen och möta upp Maggiepaggie.

Hoppas alla har en trevlig dag! Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0