Vilken sommardag!

Jösses Amalia vilken härlig dag jag har haft i dag minsann. Enda som kunde förbättrats vore väl att jag kunde klivit upp en timme tidigare, i stället för 09:15. Men det funkade ju det med :)

Jag har under dagen hunnit hjälpa lillasyster, promenera ner på staden för att lämna nyckel och köpa bok, följa med mamsen till momma för att äta "korv'n och makaroner'n" som hon säger, slängt in en tvätt i tvättmaskinen.

Och sist men inte minst så har jag plåågat mig själv och solat ryggen i två timmar i dag! Det är verkligen bland det värsta jag vet. Och aldrig blir jag brun där heller (kanske just för att det händer så sällan att jag solar ryggen). Men jag hittar aldrig någon bekväm ställning, och det är alldeles för obekvämt för att läsa. Och jag skulle heller aldrig kunna somna så! Så nä, två timmars pina lyckades jag ta mig igenom i alla fall :) Och är det väder likt detta i morgon lär det bli ett par timmar baksida då med.

Men nu ska jag i alla fall plocka undan lite här, dra några svep med dammsugaren, kanske golvmoppen (?) och sedan hoppa in i duschen. Senare väntar tre timmars jobb på kvällskvisten från 17:00-20:15. Väääärt! Och i morgon bitti blir det till att kliva upp tiiidigt för då ska jag åka och kika när min lilla lillkusin sjunger i kyrkan på hennes skolavslutning!

Adjöken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0