Maggiepaggie

Åh, vad skönt. Efter två timmars telefonsurrande med min tjej känns min dag mycket bättre :) Eller ja, har ju fortfarande haft en skitdag, men slapp i alla fall en skitkväll! Och det är ju bra. Så nu kan jag till och med tänkas förlåta henne för att hon avbröt mig mitt i en film med Jennifer Aniston ;)

I morgon åker jag till henne efter jobbet och myser. Stannar tills på söndag. Blir nog hur bra som helst det :) Tänkte att jag skulle passa på att gå lite på stan och kika efter något fint plagg också.


Här har du jackan jag pratade om, Magda! haha.


Kommentarer
Postat av: Magda

Jaa vi pratar alldeles för sällan nu för tiden! :) Då får vi leta en ny imorgon då! Det är den med luva va?

2011-06-11 @ 11:54:34
Postat av: Sofie

Men verkligen! Jaa, precis :)

2011-06-11 @ 14:00:53
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0