Högskoleprovpoäng

Av en slump föll det sig så att jag gick in på min mail alldeles nyss. Fråga mig inte varför, men så blev det. Och där möttes jag av 68 olästa meddelandet, bland annat en hel del viruslänkar och skit tänker jag! Men där hade jag även ett mail från antagningen som bad mig gå in på mina sidor på studera.nu för att kolla till så att allt såg rätt och riktigt ut. Sagt och gjort. Men där möttes jag faktiskt av en liten överraskning!



Ni kommer kanske ihåg hur jag hade ångest som fasen över högskoleprovet som jag gjorde i april? Att jag nästan grät av frustration för att jag hade fått exakt samma resultat som förra året. Men titta! Det fick jag ju inte :D Hahaha, jag vet att det är en fjuttig liten decimal som stigit men det gör mycket för mitt självförtroende ska jag säga. Även om jag fick samma RESULTAT som förra året, så bedömdes det som bättre i år och det är jag nöjd med ;)

Ja, annars då? Ledig dag i dag, och jag vet inte vad jag ska ta mig för riktigt. Blev ju väckt, precis som förväntat, klockan nio i morse. Skrev en statusuppdatering (jösses, var på väg att särskriva det där) igår som löd:

"Stunder som dessa önskar jag att jag hade samma
sovkapacitet som min pojkvän. Klockan är ungefär
halv ett och han har redan hunnit sova tre timmar ikväll.
Anar en oerhört hyperaktiv väckarklocka i morgon bitti..."

Och mycket riktigt! Klockan nio fick jag fick jag höra "Jag har sovit tolv timmar inatt! :D:D:D" från världens lyckligaste kille. Själv försökte man stonkande lägga sig med kudden över huvudet och somna om. Men det var helt omöjligt så nu sitter jag här.

Jaja, nu kom Chrille hem och sa att vi ska gå ut och gå så jag får väl ta och runda av här jag då. I kväll tror jag det vankas bio? Om jag inte missuppfattat allting helt. Och nu blev jag precis påmind om att det är 12 dagar kvar tills vi flyttar. Wihooo! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0