Flyttflyttflytt

Ojojoj, idag har här flyttats och bökats. Och än är det inte klart! Ser riktigt jävligt ut här för att vara ärlig. Men just nu sitter jag i alla fall i soffan i mitt nya vardagsrum. Förundras lite över hur lugn jag känner mig. Annars brukar jag ju bli så vemodig. Men jag tror nog det har gått så snabbt i dag att jag helt enkelt inte hann med att bli det! Och lägenheten blev så fin! Bortsett från en del skavanker som jag tror jag kan leva med tills vidare. Och nu bloggar jag från mobilen för Chrille har sagt att vi inte kommer ha internet på två veckor nu. Får se hur bra jag klarar det ;) men därför orkar jag hur som helst icke skriva mer nu, så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0