Full rulle

Ja i dag har jag minsann kämpat på som den riktiga krigare jag är! Jag och Christine fixade mejeriet helt själv i dag och jag är såå stolt över oss! Nu har jag hemskt ont i fötterna dock. Efter sju timmar konstant gående blir man lite lätt mör vill jag mena. Men det är inte bara mejeriet jag är stolt över, för en gångs skull lyckades jag vara ute i god tid för jobbet med. I vanliga fall, om jag börjar exempelvis nio, brukar jag sätta mig i bilen (om jag tar mig dit medelst bil dvs.) typ.. fyra minuter i kanske? Men i dag satt jag i bilen kvart i! Det är minsann inte illa pinkat :) Haha, det gäller att se till det lilla.

Jag har nyss städat klart här, så äntligen har vi ett fint hem igen. Eller Chrille hade ju fixat innan också, så jag behövde bara ta hand om sovrummet och vardagsrummet efter att han åkt, heheeee. Vi har ju fått garderoberna fixade också förresten! Eller ja, nästan i alla fall. Självklart ska det ju bli ett litet krångel men jag väljer att förbise det för tillfället. Vi har kunnat hänga/lägga in nästan alla kläder i alla fall, och det är ju alltid något!

Nu ska jag springa och plocka ur tvättmaskinen och ladda med en ny tvätt, sedan blir det en dusch. Senare i kväll blir det bio med Ciccan som bjuder mig med sin ena gratisbiljett, hur snällt är inte det? Vi ska se Bad teacher med Cameron Diaz. Tror den kan vara riktigt rolig. Eller så blir den en flopp. Men jag och fröken Carlsson brukar alltid hitta sätt att ha hysteriskt kul på ändå så det ska säkert gå vägen.

Men tvätten var det, så adjöss med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0