Hockeydags

Jag förstår verkligen inte vad som hände i morse. Blev väckt klockan åtta av en lång jävel som hade fått för sig att vi skulle gå ut och gå? GÅ?! Men ja, han blev så vrång när jag gnällde så det var bara att knyta på sig prommisskorna och ge sig ut i minusgraderna. Nu såhär med facit i hand kan jag ju säga att det faktiskt var rätt skönt. Men säg inte det till Chrille ;)

Sedan slocknade jag en stund på soffan innan det var dags att ge sig ut på stan för att träffa Maggie. Blev en tvåtimmarsfika på bakfickan (haha) innan jag skulle bege mig mot svärmor för att äta middag.

Nu sitter jag uppe hos fröken Björn och ska snart packa ihop henne och stoppa henne i bagaget på golfen innan vi beger oss mot Sollefteå för att se på hockey. Tror Johannes ska följa med också. Det blir säkert trevligt! Var typ hundra år sedan jag var på hockey så jag har säkert hunnit bli bekväm och underskatta hur kallt det kommer vara. Men det får gå :)

Jaja, nu vet ni vad som händer i alla fall. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0