Tråksöndag

Fyyy fasen vad tråkigt jag har just nu! Chrille åkte iväg till Härnösand för typ en timme sedan för att spela match och sedan dess har jag typ suttit här. Ont i rumpen har jag också eftersom jag suttit på samma sätt så länge. Och ont i ryggen. Hjälp, det börjar närma sig slutet.

Men ja, helgen har i alla fall varit hur bra som helst. Har haft så himla kul med lillasyster och Maggie och igår var jag bara här hemma och myste med lillen. Vi såg på en rätt bra film som hette It's kind of a funny story. Sedan gick vi och la oss rätt tidigt, eller tidigt för att vara oss i alla fall.

Enda grejen som kanske inte är sådär superkul med denna helg är att min MOBIL HAR PAJAT!!!!! Jag kan inte få igång den. Alltså ja, nog för att jag gått runt och funderat på att köpa en ny mobil ett bra tag nu, men jag hade ju inte förväntat mig att jag liksom skulle bli helt utan ett tag. Men vi får se. Chrille sa att han har någon som ligger och skräpar här så vi får se om jag lånar den. FÅR SE SAJA!!!!

Nu ska jag i alla fall springa och hämta bilen (som världens bästa var snäll och lämnade här så jag kunde låna den) och åka på Dollar för att köpa en balja (haha, ja en balja), och sedan susar jag nog hem till Bjärtrå och äter middag med familjen. Måste lämna lägenhetsnyckeln till Daniel och sådär. Och surra med honom om mobiler. Ja, det blir bra det! Adjöken med er :)


Hahaha, passa dig C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0