Superduperdag

Vilken toppendag jag har haft! Började med att vakna bredvid världens finaste man. Sedan klev vi upp och gjorde oss i ordning för kalas hos min kusin. Och jag märkte vad jag har saknat dem! Har inte träffat dem, alltså på riktigt, på hur länge som helst och det var superkul. De fick träffa Chrille med och det var skitkul.

Sedan åkte vi och hämtade upp Ann-Katrin och hon fick öppna sina presenter i bilen. En rosa vas och två jättefina ljuslyktor som hennes son valt ut. Hon verkade bli jätteglad och det var ju skönt för oss, haha. Sedan delade hon och jag på en flaska vin och åt jättegod mat. Chrille åt någon jäkla köttbit (hehe, högoddsare) och vi brudar åt kycklingen med dragonsås. Skitgott! Plus att mannen fick dricka cola eftersom han har match i morgon, haha, bara det gjorde min dag och kväll lite trevligare! ;) :D

Nu verkar jag och Chrille vara lite sura på varandra men jag är lite osäker på varför, haha ;) Ska strax gå och lirka med honom men han måste få spela lite tv-spel först så han lugnar ner sig. Lilla hjärtat, vad skulle jag göra utan den otroliga människan? Så olik alla andra jag träffat. Så full av energi och egna åsikter. Som min dröm i en liten ask. Tror inte någon någonsin kommer kunna förstå, eller vilja försöka förstå. Men jag känner mig fulländad. Så känns det. Det vet han. Och det känns så fantastiskt så det inte går att beskriva.

Jag är 20 år och känner att jag inte saknar någonting i princip. Otrolig känsla.

 

Är helt sjukt nöjd med dagen och kvällen i alla fall och nu ska jag ta var på den här stunden och bara njuta. Sedan ska jag smöra för min egna lilla butter och se till att han är glad och fin lagomt tills vi går och lägger oss. Kanske vi har något gott hemma så jag kan bjuda honom på något. Vägen till en mans hjärta går ju genom magen, det kanske ni har hört. Ja, jag ger det åtminstone ett försök! ;)

 

Hoppas alla har en grym kväll och helg. Kjamis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0