Söndagsväder

Finns det något som heter så? Jag känner i alla fall att det är riktigt söndagsväder idag, fråga mig inte varför. Har känt det hela dagen, från det att jag vaknade. Dock fick de fina orden i mitt öra mig att verkligen vakna på rätt sida så jag känner att jag haft en riktigt bra söndag!

Just nu sitter jag i Bjärtrå och har ganska nyss skjutsat Chrille till Nyland. Han har match i kväll och vi ska dit och titta, kul! Sista hemmamatchen för säsongen och sådär. Får väl hoppas för lillgubbens skull att han får göra nåt litet mål i alla fall. Men det lär ju inte hända om jag är där och tittar, haha.

Jag har i alla fall bestämt mig för att byta mobiltelefon nu. Eller jag ska se om man kan göra så. Är inte alls nöjd med min wildfire, annat än att den är skitsnygg. Så jag ska gå in på Expert i morgon och fråga om jag kan få lämna tillbaka wildfiren och betala mellanskillnaden till en desire som både Danny och Emlan har. Det blir nog bra det :) 1500:- mer, men det kan det definitivt vara värt.

Jajaja, nu tyckte jag det plingade till i mobilen så ska gå och kika. Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0