Myskväll

I kväll är jag helt ensam här på bruket. Vet inte riktigt var Johannes håller hus, om han jobbar eller bara är någon annanstans. Men Chrille är i alla fall i Nälden och spelar hockey. Han är så duktig så. Kommer hem i natt någon gång runt två, tror jag skulle åka och hämta honom vid bussen men han var inte säker. Är så orolig att jag ska bli stoppad av polisen bara, då jag tappat bort mitt körkort och inte har något annat leg med mig. Some scary shit!

I dag jobbade jag mellan nio och två, fick jobba över en timme men det gjorde absolut ingenting. Sedan hängde jag på Konsum till typ, halv fyra tror jag! Sjukt länge. Handlade för sjuuukt mycket pengar gjorde jag med. Fattar inte ens vad jag köpte som kostade så mycket. Glömde köpa kött åt Chrille med. Tur han får se det här så han hinner lugna ner sig innan han kommer hem ;)

Sedan jag kom hem har jag hunnit med att städa undan i lägenheten och gjort det fint, sedan beställde jag mat på Kina och den blev som vanligt typ en timme sen. Perfekt. Hungrig som en jävla varg var jag, men innan jag fick maten hann jag bli så hungrig att det gick över, så nu står massvis med kinamat i kylen och väntar på min hungriga varg som kommer hem i natt. Jag hoppas i alla fall att han är hungrig. Och sugen på kina, haha.

Men ja, nu ska jag slå på lite skön musik här, tända massvis med ljus och sedan kryper jag upp i soffan och läser. Ska bli jäkligt mysigt faktiskt, lite alonetime sådär. Nog för att jag hatar att vara ifrån Christoffer, men jag kan inte sticka under stol med att jag faktiskt tycker det är rätt okej att vara ensam i bland. Men inte mer än rätt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0