Hemma på Kontorsvägen

Efter många om och men landade jag till slut på bruket ändå. Fastnade i Härnösand eftersom min buss var försenad typ fem minuter och busschauffören (som f.ö. inte var i trevligaste laget) absolut inte ansvarade för att vi skulle komma till Kramfors. Jag skulle alltså få vänta från kvart över fem till tio över sju, kul i det här vädret!! Men som tur var så var världens bästa C snäll och kom och hämtade mig med golfen (puss). Som belöning fick han en burgare från Frasses, bra deal! (Försöker tänka bort att jag kastade typ 40 spänn i sjön på bussbiljetten)

Men ja, jag tänkte egentligen mest bara tala om att jag överlevde bussresan från Sundsvall och att jag nu är i tryggt förvar. Nu ska jag se på Trassel med grabbarna, ser fram emot filmen. Har hört att den ska vara bra. Tror inte Chrille är lika taggad dock, men nu får han igen för sina jäkla Bond-kvällar. Skrattar bäst som skrattar sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0