Day off

Hallå där alla glada! Jag är lite, lite less på mig själv i dag. Tog nämligen en lite för lång sovmorgon, eller den borde egentligen kallas sovdag. Klev väl upp för kanske.. Ja, en timme sedan? Och nu har jag nyss borstat tänderna och klätt på mig. Min kille har redan hunnit med att träna och är nu och besiktar bilen. Jag borde skämmas. Men det är ju sååå skönt att sova!

Dessutom kände jag att jag sovit rätt oroligt i natt. Jag och Chrille kom nämligen på idén igår kväll (fråga mig INTE varför) att se Paranormal activity 2. Alltså, jag vet att det finns många som tycker att de där filmerna suger, men jag är verkligen rädd för sånt där. Och den här filmen var fan värre än den första! Huhu, inte blev det bättre när Chrille somnade någon gång halvvägs in i filmen heller. Usch. Livrädd Sof.

Men men, i dag ska jag nog inte göra nånting särskilt tror jag. Vi ska åka och handla när Chrille kommer hem från besiktningen om jag förstod saken rätt, sedan äta fläskfilé (JA, på en tisdag!! :D:D) och sedan ska väl han iväg på nån träning så jag blir själv. Men det ska säkert gå bra!

Nu ska jag gå och kika vad som fattas i kylskåpet så det är klart sedan. Adiós!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Somna inte alls!!!!!!!!!!!!!

2011-02-01 @ 17:20:12
Postat av: Sofie

Haha, sötnos.

2011-02-01 @ 18:27:03
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0