Bored to death

Alltså, det måste ju vara olagligt att vara såhär fantastiskt uttråkad! Jag är så uttråkad att jag blir obekväm i mig själv, haha, men vad konstigt det lät. Hur ska jag förklara? Hur jag än sitter i soffan blir det obekvämt, hur jag än sätter upp håret (eller låter det vara utsläppt) så blir det obekvämt. Vad jag än ser på tvn så tycker jag att det känns tråkigt och inte ens Vänner (!!!!!) är tilltalande för stunden. Kan inte förstå vad det sitter i :D Önskar lite, pyttepyttelite, att pappa var här och kunde göra i ordning några smörgåsar till mig. Men han är ju i PRAAAG!!!!

Ja, jag har det "jobbigt" nu som ni ser, haha. Och det är så mycket I-landsproblem över detta att jag skäms :D Det är tuuur för mig att jag har humöret i behåll i alla fall och kan skratta åt min så kallade misär. I morgon är det en ny dag, som följs av en ny kväll, hoppas på (eller jag vet) att den kommer bli bättre än den jag haft i kväll. HIHI!

Hejdå bloggen :)

Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0