Ett varningens ord

Shit, pratade just med min lillasyster som upplyste mig om att jag är alldeles för negopego i min blogg. Är det verkligen så? Började med att läsa igenom föregående inlägg, där jag faktiskt tyckte att jag hade varit positiv när jag skrev, och se på fan. Seriöst, asnegativ ju? Såhär kan vi ju inte ha det! Haha.

MEN DÅ ska det bli ändring på det! Nu ska jag försöka bli positiv och bara skriva om sånt som gör mig glad. Eller inte bara, bara. Ibland måste det rinna över tror jag. Men jag ska bli så som hon påstår att jag var förut i bloggen. Brukade skriva glada saker och så. Hehe!

Så då kan jag börja med att berätta att jag är jätteglad att vi har fått så mycket snö :D Äntligen känns det som att vi kan få en vit jul och jag skulle tycka att det vore så himla underbart. Pappa släppte dock bomben om att jag tydligen ska vara jultomte hos mina kusiner på julafton, haha, det känns inte alls okej! Har så hemska minnen från då min faster var tomte, och hon var helt tyst för att inte avslöja att hon var en kvinna. Ska jag bli likadant? Stackars barna kommer ju inte alls tycka det är roligt. Bättre om Daniel är det igen! :)

Jaja. Nu ska jag göra någonting att äta tror jag :) På återseende!


Kommentarer
Postat av: amanda

hihihi! <3 dukti tjej. men VEM HAR SAGT ATT JULTOMTEN ÄR EN KILLE??? /feministsyrran

2011-12-21 @ 15:38:55
URL: http://dontbeajerk.devote.se
Postat av: Sofie

men halloooo zyrran! tjejer har inte så jätteofta sådär tjockt, tjockt skägg? det är faktiskt ett faktum du inte kan komma ifrååån!

2011-12-21 @ 16:17:45
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0