40-årskalas

I kväll är jag och min familj bjudna på kalas på Kombis. PÅ KOMBIS! Alltså Malin och Magda, om ni läser det här, vad jag önskar att ni hade varit med. Fan, kommer översvallas av såna sjuka nostalgikänslor i kväll så det är inte sant. Och jag vet att ni skulle känt likadant. Förstår ni? Lokalen som vi alltid var på när det var disco och sånt när vi var små. Helt sjukt. Ska tänka på er :)

Vi har i alla fall alldeles nyss avnjutit VÄRLDENS kanske godaste soppa. Herregud vad mamma och pappa hade gjort det där bra. Tydligen fått receptet från min farbror och hans fru. En krämig kräftsoppa och till den fick vi bröd som mamma gjort på smördeg och västerbottenost. Sanslöst gott var det!

Nä men nu ska jag ta och dricka upp min whiskeycola sedan drar vi iväg mot kalaset. På återseende kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Magda

Haha, du får berätta då vi träffas! :D Förstår att det måste ha känts konstigt ;p

2011-04-18 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0